Friday, 14 October 2011

Autocad

Erm..arini abang aku paksa aku blajaq autocad ngn dia..dia kata dia ada jumpa kawan dia yg dulu blajaq skali ngn dia kt poly.kawan dia 2 amik kos diploma awam gak sama ngn aku..skang kawan dia keja cashier kt carefour..kwan dia gtau kt abang aku yg dia da cari keja merata-rata,tpi semua firm tnya samada dia tau autocad atau x..and disebabkan dia xtau autocad,dia x dpt keja..so bila abang aku dengaq cam2 dia pun suoh aku blajaq autocad..malas la..aku da la x brapa nk minat autocad ni..hehehe..tpi btoi gak..hehe..nasib baik abang aku ni bak autocad dia memang terror..so aku dok blajaq pelan2 ngn dia..tpi dia ni da la garang gila time mengajaq..meluat aku..tpi da terpaksa..

       

  

No comments:

Post a Comment